אז שואלים אותי איך הגעתי לסדנאות לטיפולי רפלקסולוגיה וטיפולי גוף נפש…

שמי אילי לב ארי והמהפך שלי קרה לפני כעשור בעקבות פיטורין מפתיעים מהעבודה. החיים שלי לפני כן כללו מסלול מסויים. התחלתי בשירות קבע של שנתיים כקצינה ומדריכה בקורס קצינות אחר כך היו טיולים ארוכים יותר או פחות מעבר לים – במזרח הרחוק באירופה ובדרום אמריקה. התגוררתי  מעט באמסטרדם והגעתי גם ללונדון לכמה שנים שם עבדתי בשגרירות הישראלית ונהנתי מאד מהעיר ומהחוויה. במהלך השנים למדתי – תואר ראשון ביחסים בינלאומיים באוניברסיטה העברית בירושלים תואר שני במנהל עסקים בהתמחות שיווק ותואר שני נוסף -מנהל עסקים בהתמחות מימון חסר קורס.

ואז בעודי עובדת בחברת תקשורת מובילה במחלקה קטנה ואיכותית הגיעה ההפתעה…

פיטורין במהלך כמה גלי פיטורין שנערכו בחברה. מצאתי את עצמי מופתעת מובטלת בלי שמץ של כיוון ותכנון לעתיד. בסדנאות שלי אני מספרת לעיתים על ההלם חוסר הביטחון והניסיון לחשב מסלול מחדש. לא עבדתי כשנה.  שנה לא פשוטה בה חוויתי חוסר ביטחון סטרס ולבטים רבים. בשנה הזו למדתי קורסים שונים ברפואה משלימה טיפולי מגע  ובהמשך השנים הגעתי גם למסלול בן 5 שנים לימודי פסיכותרפיה גופנית בקמפוס ברושים שבאוניברסיטת תל אביב. בסוף אותה שנה דברים התחילו להשתנות. מטופלים החלו להגיע. התחלתי לעבוד ודברים התחילו לזוז. הטיפול במגע והטיפול ברפלקסולוגיה היו חוויות מאלפות עבורי. מבחינתי רציתי לעזור  לאנשים עם הכאב הפיזי שהם חווים – פיברומיאלגיה כאבי גב כאבי ראש דורבן ברגל ועוד. אבל היה כאן גם משהו נוסף שעניין אותי מעבר לפן הגופני- הסתכלתי על האנשים שהגיע אליי ועל אנשים בכלל. ולמדתי באילו כלים אנשים משתמשים לעצמם בהתמודדות החיים היומיומית – אם זה צחוק והומור אם זה רוגע ושלווה מתח ועצבים חשיבה חיובית דרמה כעס ועוד ועוד.

ראיתי את שפת הגוף של כולם

זו שבאה בביישנות ובקול שקט את ההוא שמגיע בעייפות ובקול שבור את זוג הקשישים החביבים – הוא עם הרבה הומור עצמי וחשיבה חיובית והיא מודאגת חוששת וחרדה את הצעירה השמחה את המנהל הלחוץ ועוד ועוד. מכל הניסיון הזה משרשרת האנשים הללו גזרתי לי ידע ונושאים לסדנאות. הוספתי את הכלים שרכשתי בלימודים והבאתי את כולם אל הסדנאות בחדרי המורים אל חדרי הישיבות בהיי טק ימי הכיף בחברה ערבי הגיבוש בבנקים ערבי המשפחה ומסיבות הרווקות.

שלוש סדנאות מובילות מרגשות ונוגעות ללב

סדנת גיבוש והומור סדנת צחוק סדנה לשפת הגוף וסדנה לחשיבה חיובית במקביל בקליניקה מתקיימים טיפולים ברפלקסולוגיה קורסים קצרים לעיסוי וסדנאות יום זוגיות. השהות שלי בלונדון מאפשרות לי להעביר כל סדנה גם באנגלית. כיום לאחר למעלה מעשור בתחום הסדנאות והטיפולים אני שמחה בכל קבוצה מחוייכת אחרי יום כיף ובכל טיפול רפלקסולוגי שמצליח להפחית לחץ וסטרס. תודה שקראתם ויום נעים לכולנו..

מנחה סדנאות - אילי לב-ארי
5
Sending
User Review
5 (3 votes)
סגירת תפריט
Call Now Button