קורס עיסוי מקוצר

במשך שנות עבודתי הרבות בתחום טיפולי המגע, הרפלקסולוגיה והעיסוי נוכחתי ללמוד ולהבין את החשיבות של המגע. מגע הוא הקשר הראשוני בין הורים והתינוק שלהם. המגע קיים עוד לפני שמגיעות המילים, ולפני שמתחילים הדיבור והחשיבה. אנחנו פשוט מעבירים את האהבה שלנו, את התחושות שלנו, את מלוא עוצמת הרגש – דרך החיבוק לילד, העירסול, והמגע. זאת ועוד, נוכחתי לדעת שכל תרבות באשר היא הגיעה לטיפול של מגע כזה או אחר.

קורס עיסוי מקוצר של אילי – סוגי טיפולים מכל העולם

האינדיאנים הביאו לנו את העיסוי באבנים החמות. השוודים -את העיסוי השוודי, הסינים והיפנים מתמחים בטווינא ובשיאצו. ההודים המציאו את האירוודה הכוללת עיסוי מדהים, מכיל ומרגיע בשילוב נסך שמן על איזור המצח והעין השלישית בעזרת שמן שומשום חם. ואפילו ב'תרבות' הספורט והכדורגל – נולד עיסוי הספורטאים כפי שאנחנו רואים בטלויזיה. מעסים שרצים במהירות למגרש ומנסים בתנועות חזקות וקצרות, ובחומרים מחממים ומקררים לשחרר כיווץ שרירים, מתיחה, או כאב.
טיפולי המגע כוללים עוד סוגים שונים ומוכרים כמו רפלקסולוגיה, עיסוי תינוקות, עיסוי לנשים בהריון, עוצמת הרכות, עיסוי לימפתי, ווטסו (טיפול מרגש ומיוחד בתוך המים), עסוי לבעיות אורתופדיות, ועוד.

כעת, לאחר שהתמקדנו בעוצמתו של המגע, והחשיבות שלו בחיינו, לא פלא שאפילו פגישת עסקים רשמית מתחילה בלחיצת יד.

קורס עיסוי מקוצררבים מאיתנו מרגישים שיש להם מגע טוב בידיים?
אולי אחרים אמרו לנו שיש לנו ידיים טובות?
אנחנו רוצים להיפתח לתחום אחר, להתנסות במשהו חדש?

קורס עיסוי מקוצר הוא התשובה עבורכם!

קורס עיסוי מקוצר מקוצר בן 3 וחצי חודשים, על ידי מורה מנוסה וותיקה, בסביבה אינטימית ומכילה , וקבוצות עד 8 איש.

מה נלמד בקורס עיסוי מקוצר?

נלמד את עקרונות המגע, כיצד להפעיל את הקסם הזה שנקרא מגע. איך אפשר לשחרר שריר תפוס, להקל על מתח בחגורת הכתפיים, לפתוח כיווץ בשרירי התאומים, ולא פחות חשוב – כיצד להרגיע את הגוף והנפש מהלחץ היומיומי, והסטרס בעבודה ובחיים.

הסיפוק לטפל באנשים

הסיפוק הגדול הוא בהבדל המרגש שאנחנו רואים בין האדם המהוסס שנכנס לחדר הטיפולים שלנו, לבין האדם הרגוע והמחוייך שמסיים את הטיפול תחת ידינו.
הכרת התודה שאנחנו מקבלים מהמטופלים היא הרגשה מצויינת, שקורית בכל פעם מחדש.

בואו ללמוד עיסוי ותיווכחו כיצד הטיפול מעניק סיפוק ורוגע למטפל לא פחות מאשר למטופליו.

מחכה לכם,
אילי לב ארי – מנחת קורסים וסדנאות בכירה

קורס עיסוי מקוצר
5
Sending
User Review
4.4 (5 votes)
סגירת תפריט
Call Now Button