מנחת סדנאות גיבוש וצחוק – מבחר סדנאות גיבוש לכל אירוע

מנחת סדנאות גיבוש וצחוק לסדנאות מרתקות, מסעירות ונכנסות ללב כמו- סדנה של צחוק, התחברות והומור. הכוח של שמחה. סדנה של אימפרוביזציה ותיאטרון. סדנא של רוגע – שיטות מכל העולם. סדנאות להבנת שפת. סדנא לחשיבה פוזיטיבית. סדנה לקריאה בתווי פנים. סדנאות לניתוח תוכן בציורים.

ערך והתמורה המשמעותית של מנחת סדנאות גיבוש וצחוק

מי מאיתנו לא נדרש בהזדמנות זו או אחרת להרים או להשתתף באירוע חברתי? מפגשי קולגות מעבודה, מאורע חברתי, מפגש מורות, פגישת החברה, מסיבת רווקות, מפגשים של המשפחה לציוני ימי הולדת, או ש רק בכדי לשמוח ולהיות ביחד כי עבר הרבה זמן מהמפגש האחרון. בחגיגות האלה כיף לנו לבלות יחד, מרגיש טוב לנו לזרום עם האנשים ובלי ספק בטוח שיוגש דבר מה טעים לאכול.

סדנאות משפרות כל חגיגה

בזמן אחרון, כבר הרבה משפחות, צוותים וארגונים הגיעו להבנה שלהוסיף תכנים למפגשים, זה מעצים את הערב בצורה מופלאה. הסדנאות עוברות בצורה נוגעת וקלה ומלאה בהומור, ובעיקר חוויתית. וזה בא בכדי לצבוע את ההתכנסות בגוון עמוק יותר, או מבדר יותר, להעביר אותנו איזושהי הרפתקאה משותפת שאנחנו חווים כאחד וגורמת ללאלה שלוקחים חלק לצאת מארוע מאושרים.

מנחה מנוסה שיודעת להפעיל כל קבוצה

אילי עובדת כ- מנחת סדנאות גיבוש וצחוק לקבוצות כבר חמש עשרה שנים, והנחתה קבוצות רבות ומגוונות. מתחום ההייטק, צוותי סופרמרקט,גננות ומורות, מפעלים משפחתיים, ארגוניםשונים, עיריה, עמותות, ערבי חברה, ערבי צוות, מסיבות רווקות ומפגשים למשפחות. הסדנאות אינן מועברות כמשהו שרק מקשיבים לו, אלא כמשהו שלוקחים בו חלק. כש השאיפה היא להעביר את הקבוצה חוויה של חיבור. אם בעזרת הדגמות של איזה סיפור מספרת שפת גוף, טיפים בחשיבה פוזיטיבית, בשילוב טכניקות צחוק שונות, הדגמה והתנסות של ידע מרתק מקצוות כדור הארץ ועוד ועוד…

סדנאות מחברות, מעניינות ומרתקות בהרגשה שזה לא היה סתם פגישה רגילה

מסיימים עם רצון ל עוד, של התפתחות, של דבר שונה. הסדנאות נעות בטווחים רחבים של הבנות ועניינים. באם ללשעשע, לחייך ולגבש, באם על מנת ללמוד יותר על שפת גוף, או ש דרכים מועילות לעזור לחשוב בצורה יותר חיובית שיהיה טוב לבצע אחר כך במקום העבודה או בחיים. משתתפי הסדנאות מסיימים בהרגשה מצוינת של יום מדהים בו הם חוו יותר. משהו מעבר למפגש הקרוב והאוכל הטעים. אז תבחרו ותזמינו סדנא, ותרימו את האירוע שלכם לרמות חדשות. וכל החוויה הזו תמורת מחיר נורמלי ושווה לכל אדם.

סדנאות מותאמות לאופי ה משתתפים

לאילי חשוב להתאים את הסדנא במיוחד לכל צוות משתתף וזה אחרי שיחה רחבת אופקים עם המארגנות של החוויה. כל קבוצה מתאפיינת ב דרישות וצרכים פרטיים. קבוצה מסוימת היא צוות שהתנסה ב שינויים מבניים רחבי יריעה בזמן האחרון, חבורה אחרת הינה ארגון שקם לא מזמן שהרבה אנשים בו עובדים טריים, וקבוצה אחרת אלה חברות או משפחה שמכירים אלה את אלה היטב שנים רבות. כל הסדנאות מורכבות ומתוכננות ייחודית ל צרכי ההמשתתפים. האם זה יותר בכיוון של מצחיק וכיף, או יותר בכיוון של איחוד וגיבוש. האם בכלל נלך ל תוכן עמוק יותר כזה ש מתאים באופן מפורט לחייהם של העובדים או שלחלופין הקבוצה מעוניינת יותר בטיפים וחוכמות קטנות ומבריקות שיסיעו במשרד…

להלן מספר תגובות שחלקו המשתתפים לבסיום הסדנא

פידבק מרגש ונלהב על אילי, מנחת סדנאות גיבוש וצחוק:
"אני בדרך כלל לא מתחברת לדברים כמו סדנאות, לא הייתי בטוחה שזה בשבילי אבל היה פשוט אדיר".
"נשביתי בקסמי המנחה אילי, איך שהעבירה את הסדנה, והנושאים היו מרתקים ביותר."
"הסדנא הייתה חוויתית, כיפיית ומאד נהנתי."
"היה מרגש, זה נגע בי אישית, ועזר לי להבין דברים יותר לעומק."
"אני לא אדם שקל להפתיע אותו אבל עדיין הרגשתי שצללתי יותר לעומק במה שאני כבר יודע, תמיד טוב לראות שיש לך עוד מה ללמוד."
"כשצוחקים אז גם הדברים הכי רציניים נראים זניחים, המנחה פיצחה את זה, בעדינות רבה היא נכנסת עמוק."

מנחת סדנאות גיבוש וצחוק
5
Sending
User Review
5 (2 votes)
סגירת תפריט
Call Now Button